maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

teenage dream

Publicerad 2010-10-18 18:37:44 i Allmänt,



musiken rullar på och jag sitter och njuter av att jag knappt har fått några läxor. har en men den gjorde jag snabbt när jag kom hem. mina tre veckor frammåt ser ut något i stil med att imorgon är det spanska redovisning av maten, på torsdag är det fysikprov och på fredag så har vi ett svenska prov. i helgen ska jag ha en massa mys med jossäh. veckan därpå är det prao en sen lov. ett ord, fyra bokstäver stavas GÖTT! haha

sara visade mig videon idag (spanska videon) och den är mer än bra, den är grym. eller uttal av mig och sånt kanske inte är det bästa, men självaste redigeringen och allt,tackar sara och lovisa för det! :)

nu ska jag sätta på lite té och sen ska jag se ett avsnitt av OTH. ha det fint :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela