maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

u go girl

Publicerad 2010-10-11 18:54:27 i Allmänt,

jag känner mig ovanligt duktig i skolan. har höjt mig i en del ämnen och vi har ju en massa prov hela tiden. känner att jag alltid kan dom väldigt bra även fast att man knappt har tid att träna, så man måste typ träna på alltihopa på en dag. anledningen till att jag drog upp detta är för att jag nyss varit på utvecklingssamtal. man känner sig så duktig när läraren säger bra saker om en,haha.

nu tar jag det lilla lugna framför datorn och ska snart dra igång med läxorna. mitt nästa prov är spanska på torsdag. men det tar jag itu med imorgon, plus så får vi tid att träna på lektionen imorgon. men nu måste jag börja,hade tänkt kolla film sen. eller kanske gå ut och gå..vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela