maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tummen ner

Publicerad 2010-10-21 15:45:25 i Allmänt,

idag är den dagen då det imorgon är fredag, haha citat från mig och sara.

jag brukar vara extreemt glad på torsdagar eftersom att det är fredag och helg dagen efter, men nej inte denna gången. hade prov sista lektionen idag i fysik som gick sämre än vad jag hade väntat mig. eller jag kanske hade rätt på många saker,men jag kände mig rätt osäker iallafall. vi får hålla tummarna.

till imorgon ska vi kunna om den ryska revolutionen. jag var borta i onsdags när dom snacka om det så vet inte hur långt bak jag ligger där. sen har vi även ett svenska prov imorgon. och just nu är jag jättetrött, blööö.

får se det positiva, att det är helg + prao + lov nu efter varandra.

Kommentarer

Postat av: mammi

Publicerad 2010-10-21 16:07:52

du är duktig som kämpar på med skolan. puss mamma

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-10-21 17:15:27

hahah vi lever för fredagar!

& provet gick säkert jättebra :)<3

Postat av: maddäh

Publicerad 2010-10-21 17:45:47

OM vi gör :D

haha, g + högst skulle jag tro :[ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela