maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

time for a change

Publicerad 2010-10-24 21:53:21 i Allmänt,

sitter och funderar här fram och tillbaka. ska jag färga håret ljusare eller mörkare? jag trivs inte i min nuvarande. ni kan se en bra bild på det här under. eller ca två inlägg under/tidigare så ser ni hur det ser ut just nu. en matt och tråkig färg tycker jag. men jag vet inte om jag ska göra det ljust som innan eller kanske färga det brunt. har ni några förslag så säg gärna till :)

jag är ganska trött så ska avsluta denna söndagen med att kolla film med syrran min.
men vi ses imorgon sötnosar, sweet dreams!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-25 06:34:26

definitivt mörkare!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-25 14:47:35

Jag tycker verkligen att du ska pröva mörkare, det hade passat perfekt till dina ögon ! :D

Postat av: Pappi o Mammi

Publicerad 2010-10-25 20:58:13

Vilken vacker dotter vi har...

En av tre underbara döttrar...

Postat av: josse

Publicerad 2010-10-25 21:09:18

tur att ni sa en av tre för jag är också vacker.

kul att färga håret på lovet =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-26 16:52:57

mööörkare!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela