maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

the silver hand

Publicerad 2010-10-22 17:47:07 i Allmänt,

haha rubriken säger allt när det gäller bilderna. var inne i någon affär innan med mamma och hitta denna. har letat efter något liknanade att hänga lite smycken på.

dagen idag har varit stressig men rolig. svenska lektionen gjorde dagen men ändå var den så jäkla stressig. vi hade prov och så fick man två frågor att svara på självständigt. sen skulle man sitta i indelade grupper och svara på lite frågor. det var rätt mycket man skulle skriva, vissa blev inte ens klara. men vi hann precis. samtidigt så hade vi väldigt roligt! :)
just nu är jag alldeles utmattad, men tror jag kan hålla ögonen öppna till jag ska sova ikväll. blir en lung och mysig kväll framför idol eller en film ikväll. sitter just nu med hårinpackning som jag snart måste skölja ur.

vi hörs senare, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela