maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

the movie team

Publicerad 2010-10-17 20:49:22 i Allmänt,

efter en helg full med massa slit så sitter jag nu helt utmattad i min säng. det började i fredags då jag,sara och lovisa skulle fixa med en sak till spanskan. att då filma när vi gjorde en maträtt. vi åkte och handla och sen stack vi till skolan för att filma. vi slet i två jäkla dagar och blev till slut klara. åkte hem 5 på lördagen för att fixa mig inför festen. den blev väldigt lyckad.

idag har vi varit på ikea och sen åkte vi vidare till mormor och morfar. dom bjöd på en massa gott så jag känner mig en aning tjockare hehe.. nu chillar jag bara och ska snart hoppa i säng, vi hörs imorgon!

bilder sen i fredags och lördags



Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-10-17 21:42:58

hahaha, filmen blev faktiskt ganska bra, jag tar med den på ett usb imorgon :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela