maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

take me back

Publicerad 2010-10-14 16:41:58 i Allmänt,

kollar tv nu och njuter redan av att det snart är fredag. dagen har gått snabbt och mitt prov gick helt okej. nu har jag bara två till innan vi sticker på prao. helgen är fullspäckad med en massa roligheter. imorgon ska jag va med sara och lovisa för vi måste fixa en sak till spanskan,sen sover dom här och på lördag blir det fest på geromar med josse och sarisen. dagen efter sticker vi i familjen till malmö för att åka inom ikea och sen vidare till mormor och morfar. fullspäckat som sagt!

nu ska jag nog ta och sova lite och sen träna på so:n. sen blir det en lugn och mysig kväll! :)

saknaaar, vi borde nästan göra om detta nu till vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela