maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ta tag i situationen

Publicerad 2010-10-02 13:42:40 i Allmänt,

världens gulligaste låt. sök på sebastian krantz på spotify och ta en låt som heter "ta tag i situationen". låter som om han är jätteliten. på tal om honom så börja jag tänka på idol. jurryn valde aldrig honom som sitt ena wildcard så jag blev ledsen i ögat. haha, men olle gick iallafall vidare. han är gryym!

nu måste jag ut med hundarna och sen ska jag chilla och så kommer sofi och sara hit ikväll. visste först inget. men mamma,pappa och amanda ska iväg sen så skulle bara vara jag och josse hemma egentligen. men sen sa josse att dom skulle komma hit. så blir en mysig tjejkväll tonight!

men nu måste jag ut med hundarna, vi hörs senare :)

två morgontrötta flickor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela