maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

strul med internet

Publicerad 2010-10-23 16:03:47 i Allmänt,

internet har hållt på att strula hela förmiddagen och fram tills nu. men nu är det på topp igen och jag kände att jag skulle ägna lite av min tid som jag egentligen behöver för att fixa mig, till att skriva till er. gulligt va? haha nej men josse hey kommer när som, hon kan komma nu, eller om typ två timmar, i don't know. våra planer är iallafall att äta på någon pizzeria och sen hyra filmer. hur mysigt som helst!

men nu måste jag ta och fixa mig, mitt hår ser ut som ett kråkbo efter en dusch och lite sömn. får ta och fixa det innan det förblir såhär. vi hörs säkerligen lite senare, ha en mysig lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela