maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sora vest

Publicerad 2010-10-18 19:39:01 i Allmänt,

folk har börjat med skinnjackor med någon slags päls på och vissa går runt i västar. jag hitta nyss en bra kombination som jag fastna för direkt. kolla själv hur snygg denna västen är. ni hittar den på novaqueen.se . dom har massa kläder som jag älskar, rekomenderar att ni ska kika in på sidan.

snart börjar top model 14 och jag försöker lära mig hur man laddar ner filmer. har inte gjort några framsteg på ett tag så josse får nog hjälpa mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela