maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sofi biitch

Publicerad 2010-10-09 20:39:57 i Allmänt,

gårdagen är en kväll jag sent kommer glömma. eller jag tror inte att jag någonsin kommer att göra det. man kan med en snabb förkortning säga att vi var oss själva helt och hållet. haha vi klädde ut oss och hade läppstift i hela huvudet. vi stack hem till olivia sent igårkväll och tramsa lika mycket där som här. hade massa tävlingar med popcorn och sånt. haha tack för allt olivia, en jäävligt lyckad kväll!

nu sitter jag med en annan tjej med namnet sofi. vi har nyss gått in till höör och köpt godis, sen var vi ute med hundarna som tog minst 45 min & nu väntar vi på att våra pommes ska bli klara snart så att vi kan börja steka lövbiff.

olivia fick bli den utpekade idag,här hade vi inte ens börjat med vårt lilla projekt

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2010-10-10 02:33:12

Haha, mycket vackert! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela