maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

silver

Publicerad 2010-10-05 20:17:18 i Allmänt,

glor tv och har nyss pluggat lite engelska eftersom vi har prov imorgon. känner att det sitter rätt bra, det sköna är att man inte behöver plugga så mycket. måste gå rätt mycket efter vad man lärt sig tidigare & jag ligger rätt bra till. självklart vill jag höja mig,man tänker ju att engelska inte är så svårt. fast det är det faktiskt. iallafall så kollar jag tv och laddar inför dh som börjar idag. som jag har längtat!

jag har inte så mycket mer att säga nu. har haft fullt upp hela dagen och vill just nu bara chilla framför tvn och njuta av denna tisdagen. hade velat läsa min bok lite men den är ju slut. haha jag hade kunnat läsa om den. men vi hörs senare!

SEE U L8ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela