maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

katarina von bredow

Publicerad 2010-10-08 16:16:37 i Allmänt,

känslan av att det är fredag är inte lika bra som den brukar. helg brukar betyda ledighet men inte för mig, inte denna gången. vi har prov på måndag och kan nästan inget. ni kanske tänker att hade jag varit smart så hade jag tränat nu denna veckan. men jag har haft andra prov och inlämningsarbeten denna veckan. kan inte träna på en massa samtidigt.

men idag har jag iallafall bestämt mig för att roa mig lite,haha. lite fritids behövs, känner mig allt för stressad så. men imorgon ska jag plugga & på söndag. olivia kommer hit snart sen så ska vi busa lite & sen sticker vi hem till henne och sover där. tror inte vi hörs något mer idag! but u never know..

katarina von bredow, blev kär i hennes första bok så ska göra ett ytterligare försök med en annan bok. Som om ingenting heter den. Också en bok om kärlek, en väldigt komplicerad kärlek. ni minns ju hur den förra va, två syskon blev kära i varandra. i denna är det en tjej som blir kär i hennes bästis pappa.

vi hörs imorgon, ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela