maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kärlek

Publicerad 2010-10-03 16:54:57 i Allmänt,

jag är helt kär i bilderna nedan. det var dom vi tog när vi var i kivik och gick en rejäl omväg när vi skulle gå från stens huvud tillbaka till stugan. fast det var hur mysigt som helst vid stranden och vi traska runt i vår egen takt.

glor tvn nu och kränger gele-björnar eller vad det är för något. ska snart plugga lite engelska och hk. vi har prov på onsdag i engelska och sen har vi ett inlämningsarbete som ska vara inne på fredag som är inom hk. plus en mini redovisning där. är verkligen supertrött att jag knappt pallar något. och att josse är ledig imorgon gör ju inte saken bättre. en ledig dag till hade ju inte varit fel.

men nu ska jag kolla vidare på tv, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela