maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hur mörkt?

Publicerad 2010-10-26 17:54:59 i Allmänt,

är alldeles slutkörd just nu. fick sluta en halvtimma tidigare, det jobbigaste är att dom har raster i över en timme, seriöst. inte som jag överdriver för att jag bara tycker att dom känns långa. vissa är en och en halv timme, haha tänkt er det i denna kylan. har halsdukar,vantar,mössa och hela det paketet på mig. mamma kom och hämta mig sen och så åkte vi till hörby för hon skulle fixa något med bilen.

sitter nu och värmer mig i soffan med en filt och surfar runt. men jag ska äta nu, vi ses senare.
vill nog ha mitt hår i denna färgen,typ!

Kommentarer

Postat av: rebeccaa

Publicerad 2010-10-26 23:05:24

tror du hade passat skitbra i det ! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela