maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

höstlov imorgon

Publicerad 2010-10-28 17:06:41 i Allmänt,

svar på tal först och främst, någon som skrev *color, att det stavades så. men man kan också stava det på det sättet jag skrev, så det är inte fel.. just so u know! :)

sluta vid halv 4 idag, dagen har varit helt okej. om man räknar bort från deras 1 h långa lunchrast då jag bara stod och kolla på när dom körde någon lek. men imorgon är det fredag vilket är så himla nice. mina planer är att vara med olivia och sen så ska vi nanna. plus så ska jag göra en sak med håret, ska färga det. men varken blont eller brunt. haha, fyfan vad jag kommer se ut. ni får se imorgon. & josse, du avslöjar inget okeej?

nu ska jag ta och göra lite läxa, vi hörs lite senare!

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2010-10-28 19:10:06

nedåååå jag ska icke säga något =)

Postat av: Lovisa Steen

Publicerad 2010-10-28 21:44:25

JAG VILL VETA MADDISH!!! :D:D:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-29 07:24:24

skriv hur :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela