maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

free

Publicerad 2010-10-29 17:27:42 i Allmänt,

ledig från skolan och praoen, hur härligt? super härligt. olivia kommer snart hit och så får vi sen se vad vi hittar på. sen sticker vi vidare hem till henne och övernattar där. och leker lite där hemma också såklart :)

bestämde för att inte färga håret än, har schampoo och sånt här hemma för blondt hår som först måste ta slut haha. men sen så ska jag fixa det, kanske på tisdag eller något. vi får se.. och jag vet att ni vill veta, men hur kul är det inte med att jag överraskar er. och jag vet inte om jag sa detta innan, men färgen jag ska ha först kommer jag bara att ha i en dag. mest för att sen få bästa resultat andra gången jag färgar det,då ska det bli brunt. undra vilken färg det blir först...spännande eller  ;)

nu ska jag äta, ha en mysig fredag allihopa!

sitter vid josses dator och hon hade en massa godbitar på datorn ;)

Kommentarer

Postat av: Victoria Eklund

Publicerad 2010-10-30 20:34:31

fin header:)

Postat av: emeliiens

Publicerad 2010-10-31 10:32:06

fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela