maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

från blond till...

Publicerad 2010-10-31 16:32:43 i Allmänt,

haha nu är jag klar och resultatet blev väl sådär. hade i det i 20 minuter vilket var det minsta man kunde ha det i. så resultatet blev inte riktigt knall****. men det blev helt okej, plus så är det bara toning och imorgon ska det bli brunt. slänger först in en bild på mitt blonda, tråkigt,matt & stor utväxt. sen under finns resultatet, lägg märke till att topparna ser extremt slitna ut, eller lägg inte märke till det haha. men det var ny fönat och jag tog nyss silkesdroppar så ser mycket bättre ut :)




Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2010-10-31 18:18:07

haha så jävla coolt madde :D

Postat av: Lovisa Steen

Publicerad 2010-10-31 18:31:17

håller helt klart med josse, madde! :D

Fräääckt! :D

Postat av: Josefin Hey

Publicerad 2010-10-31 20:35:21

Det blev skitcoolt MAdääääh!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela