maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

en dag med mammi

Publicerad 2010-10-20 19:58:15 i Allmänt,

vid tio åkte jag och mamma till mamlö för att prata med doktorn,det gick helt okej. med kurrande magar åkte vi senare vidare till mc donalds för att kränga påväg till entrén. när vi väl var framme börja vi kolla runt och jag hitta en del köp som jag blev riktigt nöjd med. vid 3 åkte vi och hämta upp josse, vi åkte sen vidare till hennes skola för att hon skulle på utvecklingssamtal.

nu sitter jag här hemma helt utmattad och ska gå igenom fysiken som vi har prov på imorgon.
wish me good luck!
vi hörs imorgon, om inte senare idag. sweet dreams!

handla även ett par leggings och klämmor men orka inte fota det :)

bikbok 99:-

halsband från ur&penn - 129 :-

ring från gina tricot - 99:-



Kommentarer

Postat av: Lovisaaaaaa Steeeiine

Publicerad 2010-10-20 20:22:39

Men vad snygga saker madde :D

digga speciellt halsbandet! :D:D:D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela