maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dkny

Publicerad 2010-10-02 20:48:17 i Allmänt,

tjenare! hoppas allt är bra med er. jag sitter och glor tv med sara,sofi & josse. vi ska strax se en film som börjar 21:00. vet varken vad den heter eller var den går. något med ghost ship. men nu måste vi ta fram lite gottis och ladda inför filmen och inför heela kvällen. vi hörs senare, hoppas ni får en mysig kväll. puss

tog en bild i högen. har laddat över alla mina bilder från min förra dator till denna.
tog ett par timmar,men nu så är det klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela