maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

colour

Publicerad 2010-10-27 21:53:20 i Allmänt,

hade nyss skrivit klart vad jag ville säga men så råka jag radera det, fyyyfan asså. får ta och skriva om..

kollar på efterlyst nu och så sa dom en sak jag tyckte var läskigt. dom prata om ett mord som typ sveriges hemskaste man hade gjort. och så börja dom snacka om något som hände den 14 november 1995, gissa vem som föddes då?

jag och amanda rita innan och lekte sen med lera. nu ligger hon och sover och drömmer sig låångt bort. ska snart också ta och sova,är alldeles slut och behöver samla nya krafter till imorgon. nu börjar även nedräkningen till att praoen slutar och att lovet börjar,awesome. 2 dagar bara. 2 dagar till allt det läskiga händer, till alla skräckisar visas på tvn och till man börjar skrämma folk. gud vad jag älskar halloween!

nu ska jag ta och prova regnkläder till imorgon,haha.
sweet dreams!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-28 09:36:46

Color* Pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela