maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

christmas

Publicerad 2010-10-21 18:03:00 i Allmänt,

i know, det är inte jul. men jag satt nyss och träna på lite julsånger vi måste kunna till musiken, eftersom i år är det vår tur att gå lucia med femmorna. fick sånt sug av att jag ville ha jul, och så fastna jag för en speciell jullåt som jag tänkte bjuda på. plus en bild från förra året när vi var i skolan och hade jultema-dag.

men nu hinner jag inte snacka mer. maten står serverad på bordet och magen kurrar alldeles för mycket. precis som på fysikprovet idag haha. men vi hörs senare :)

Gotthard - Merry Christmas


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela