maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

butterfly fly away

Publicerad 2010-10-22 19:35:25 i Allmänt,

myser framför dator med en mättad mage och stearinljus som är omringade runt om mig. idol om en halvtimme, ska ta och ladda upp med lite gott snart. som jag sa innan så kommer denna kväll inte att bestå av så mycket. mest en massa tv-tittande och kanske en film sen. har inte sett en film på säkert en månad, jag har aldrig hunnit.

tänkte mest också visa att jag fortfarande lever, och nu när ni vet det. så måste jag kila vidare.
vi hörs kanske en gång till lite senare,  xoxo :)

lyssnar sönder denna just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela