maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

branäs 2011

Publicerad 2010-10-21 20:24:57 i Allmänt,

allt snack om branäs 2011 är redan i full gång. vem man ska bo med,sitta med i bussen, hur vi ska göra med maten osv.. även om vi inte åker förrens i februari så vill man ju ha lite saker klart för sig. känner att jag är riktig taggad denna gången.

jag sitter i soffan och dricker te. tvn rullar på men vi ska snart sätta igång en film. får se om jag ska kolla, jag vill inte se den som dom ska se. vill se bounty hunter, vem vill inte se den liksom?

slänger upp en bild från förra året i branäs, jag och bella skulle precis upp i backen

Kommentarer

Postat av: bella ;)

Publicerad 2010-10-21 21:02:17

åhhh, riktigt härligt var det :] saknar förra branäs! det var sssåå bäst <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela