maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

black and white

Publicerad 2010-10-06 21:19:12 i Allmänt,

det känns alltid som att jag har gjort tusen läxor och sen i slutänden har jag bara gjort en. som idag tex, har bara gjort hkn för den har tagit så lång tid. var också ute och fota innan för att ta en paus. men vädret var inte det bästa och så blåste det lite så det blev inte så intressanta bilder. iallafall så ska jag sätta mig och läsa lite till svenska provet nu och sen ska jag sova. känner att engelskan sitter rätt bra så den kan jag träna på på fredag under rasterna för att friska upp minnet lite.

nu ska jag ta och börja med svenskan,annars kommer jag aldrig få det gjort!
vi hörs imorgon

bjuder på några konstiga bilder,typiskt madde att se ut så. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela