maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

battlefield

Publicerad 2010-10-27 20:02:03 i Allmänt,




mina dagar denna veckan är ganska jobbiga vilket gör att när jag kommer hem orkar jag inte göra någonting. menar då att jag inte orkar gå runt och fota, orkar inte göra mina läxor som ska vara klara till skolan början. har ju nästa vecka på mig också, men kan ju passa på att göra det mesta denna veckan så att jag bara kan ta det lugnt nästa. visst,har jag en blogg så är det mitt "jobb" att fixa så att den blir intressant osv.. men det är bara denna veckan som är jobbig. jag jobbar 8-4 och under de timmarna så leker jag exakt hela tiden. vadå utmattad? hehe

kolla nyss runt på lite tatueringar,sitter och fantiserar om vilka jag ska skaffa mig och var jag ska ha dom. är väldigt sugen på nacken. vill ha någon kort fin dikt eller något livsmotto. we'll se.

nu ska jag och amanda leka med lera, hihi. vi hörs senare :)
några favoriter av tatueringar här under..




Kommentarer

Postat av: Mammi o pappi

Publicerad 2010-10-27 22:40:35

Häftigt med en tatoo i nacken.

Postat av: :)

Publicerad 2010-10-28 14:39:24

hahah vilken kommentar av dina föräldrar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela