maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

2011

Publicerad 2010-10-19 19:42:23 i Allmänt,

varit en runda inom city gross för att handla godis men tror jag skippar att äta idag och väntar till helgen. haha jag och josse har vår egna löften om att egentligen inte äta i veckan, men så blev jag otroligt sugen idag men tror jag överlever ändå, vi får se..

oftast varje år så säger folk att de längtar till nästa år för att få en ny start på livet. brukar aldrig tänka på sånt men denna gången gör jag. har haft några problem den senaste tiden som jag fortfarande har problem med. vissa vet vad jag snackar om,andra inte. inget jag vill skriva ut om, men så är det. vill bara glömma allt och börja om.

och till nyår kanske vi i familjen ska hitta på något alldels extra, längtar sönder mig. återkommer mer om det när det är helt bestämt hihi.

nu ska jag fika och vid 21:00 blir det DH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela