maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

03:03

Publicerad 2010-10-17 03:03:26 i Allmänt,

jag mår både bra och dåligt. men en sak som jag bara måste göra nu är att sova. jag är så himla himla trött. kan berätta mer imorgon om det. att jag mår dåligt vill jag inte gå in på. var iallafall på grazzhopper party del 2 nyss. skulle egentligen sluta fyra men den sluta redan vid 1,väldigt synd. fast absolut inte anledningen till varför jag mår som jag mår.

men nu ska jag ta och sova,blir en lång dag imorgon också. först ikea och sen ska vi till mormor och morfar. men vi hörs när vi hörs, godnatt!

bild sen nyår. men en bild med de underbara vänner jag har är vad jag behöver just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela