maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

00:56

Publicerad 2010-10-03 00:56:33 i Allmänt,

myser framför tvn med girlsen. har gjort det hela kvällen med våra datorer. äntligen är jag en i gänget i "visomharbärbaradatorer", awzm. vi har gjoort exakt allt man kan göra på datorn så sara kollar runt lite nyheter på aftonbladet och jag kollar kläder. josse halvsover i soffan och sofi hänger på den coolaste sidan som kallas facebook. bjuder på lite favoriter jag hitta på novaqueen.se. kunde inte få storlekarna på bilderna lika stora, men det är inte hela världen.

men nu ska jag också ta en titt på aftonbladet. hittar säkert något intressant att läsa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela