maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

varning!

Publicerad 2010-11-09 18:05:39 i Allmänt,

gissa vilken dator jag sitter vid? jo ingen mindre än min egen. pappa lyckades fixa den och nu funkar allt igen. gissa hur lycklig jag är? har inte kunnat uppdatera eller kunnat kolla runt & hänga med här på internet. jag håller just nu på att träna till mitt lilla pass jag ska köra på gympan på torsdag. måste verkligen lära mig den utantill idag så att jag bara kan träna,träna och träna imorgon. men efter att ha kört den en gång så är jag alldeles slut. så jag passa på att sätta mig och ta det lite lugnt. men måste snart köra en gång till.

haha bästa videon, men jag varnar er. när ni har kollat så kommer ni inte kunna sluta skratta,eller kanske gråta. både för hur hemskt det låter & för hur rolig den är! haha säger jag bara :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-09 22:22:25

HAHAHAHAHHA DÖR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela