maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

the end

Publicerad 2010-11-14 19:46:43 i Allmänt,

nu börjar dagen gå mot sitt slut, snart är min dag över. lite tråkigt faktiskt..men dagen har varit rolig och mysig. släkten har ju varit här,fick mest pengar och choklad. men det är bra, visste ändå inte riktigt vad jag önskade mig. nu kan jag handla vad jag vill. plus så ska jag och mamma iväg på onsdag, vi är lediga då. härligt härligt.

jag kollar gossip girl just nu,tror jag ska börja följa det igen. ser jag några avsnitt så kan jag nog komma ikapp med handlingen. slänger in en bild på TRESemmé.

Kommentarer

Postat av: lalalalovisaa

Publicerad 2010-11-19 17:57:44

den är aaaaaas bra, asså hårinpackningen!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela