maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

style by tyra

Publicerad 2010-11-23 19:05:56 i Allmänt,

nyss pluggat no i minst två timmar. inte så att allt sitter som ett smäck. lite har jag svårt med, men förutom det. så känner jag att det mesta sitter faktiskt. nu ska jag bara chilla och senare blir det Desperate Housewives. tror jag ska kolla ung och bortskämd nu. har ju inte provet förrens i övermorgon, så ska träna imorgon också.

jag är helt kär i tyras ringar. gå in på www.stylebytyra.se och kolla. massa dubbelringar, olika mönster/symboler/djur på, allt som jag älskar på ringar faktiskt. jag är kär! funderar på att beställa hem några, kanske inte just nu. här är bara några få av mina favoriter!

alla utom ormen är dubbelringar



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela