maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

studiedag

Publicerad 2010-11-16 17:15:21 i Allmänt,

yes, ni hörde rätt. imorgon har vi studiedag, så jäkla nice. men det har jag ju sagt innan så det är ingen nyhet. ska iväg med mamma och shoppa. och jag vet exakt vad jag ska ha. fast jag kommer fastna för massa andra grejer också,det är det negativa med att shoppa. "jag ska inte handla något annat", men självklart gör man det ändå,haha.

kollar tv nu och ska snart plugga lite så att jag inte behöver göra allt för mycket imorgon.
I see you!

weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela