maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

strömavbrott någon?

Publicerad 2010-11-05 13:37:05 i Allmänt,

verkade som om jag var den enda på hela planeten som hade strömavbrott igår. som tur var så var lovisa här. hur fan hade jag klarat mig annars i mörkret. mamma och pappa la sig redan vid 11,vad skulle jag gjort då isåfall liksom? men vi hade lika roligt, lite strömavbrott ska inte stoppa oss från att ha kul,nejnej. vi tände en massa ljus och satt och snacka och hade sms-tävling. haha vi skicka ett sms och såg vem som fick flest svar. och ingen annan hade strömavbrott av dom jag fråga, weird. men strömmen kom tillbaks i morse vid 6 tiden, lite synd att den kom så tidigt. tvn och allt i rummet bara tändes haha.

lovisa stack hem vid 12 & nu sitter jag med hårinpackning som snart ska sköljas ur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela