maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

star's r shining

Publicerad 2010-11-30 23:27:02 i Allmänt,

pluggat så jag håller på att avlida. engelska,so,no och en hel svenska novell på 5 sidor som jag har skrivit idag. jag är jättetrött och vill just nu bara sova. tänkte slänga in ett snabbt inlägg, får smått ångest om jag inte gör minst ett inlägg per dag. men både denna och nästa vecka har vi jättemycket läxor,prov och inlämningsarbeten. så uppdateringen blir inte den bästa!

nu ska jag ta och sova, Sweet dreams!


Kommentarer

Postat av: mammi

Publicerad 2010-12-01 11:45:11

så fina bilder du tar. love you kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela