maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sommar vs vinter

Publicerad 2010-11-10 22:41:36 i Allmänt,

jag har hoppat som en dåre för att få ihop mitt pass, och för att jag typ alltid glömmer det. jag meddelar er imorgon efter skolan hur det har gått. ni är kanske också lite spända..på om jag verkligen klarar det. fast vi måste ju faktiskt tänka lite positivt istället. det kommer gå så jäkla bra asså, så taggad jag är!!! tyvärr sitter träningvärken i, speciellt i vaderna. ajaj..

kolla nyss igenom lite bilder, fick ett sug av att jag verkligen vill ha sommar. nog mest för att bada en massa och för vi är lediga i 9 hela veckor. men idag så prata vi lite om julen i skolan, så himla mysigt. snön som ligger utanför fönstret, brasan som är igång, man sitter med en kopp te eller varm oboy och smaskar på lussekatter med mysig julmusik i bakgrunden. mmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela