maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

shopping på g

Publicerad 2010-11-17 20:14:30 i Allmänt,

högst upp på listan på vad jag skulle göra idag var att shoppa med mamma. så vi tog oss i kragen och åkte till nova lund. blev riktigt nöjd med mina köp. det jag fick med mig hem var 2 koftor, 2 par byxor, 2 skor , mascara och en borste. pengarna gick också åt till en maskerad-dräkt. mer om det får ni veta när det närmar sig användning av den.

gjorde nyss klart alla min läxor, känner mig helt slut nu. ska kolla bonde söker fru nu & bara chilla.
slänger upp en bild på mina skor, resten av kläderna får ni säkert se dom närmaste dagarna när jag har dom på mig. vi hörs lite senare!




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-18 21:15:18

ska också ha dom, dom är superduper fina =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela