maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

remember..

Publicerad 2010-11-12 16:47:11 i Allmänt,

fokusera på kakan!

haha känns som att min blogg blir mer och mer oseriös. självklart är jag samma gamla madde. men lite humor skadar väll aldrig. jag hade nämligen tänkt visa er en video som gjorde min dag. mår du dåligt så är denna även en bra video att se. jag lovar att ni kommer skratta! kanske inte så mycket som jag och olivia, men ändå.

sitter faktiskt hos olivia nu. men hon duschar så får underhålla mig själv vid datorn. ett inlägg skadar inte eftersom jag troligen inte kommer göra fler idag. om inte ett ikväll. men anyway, nu kom olivia. see u later!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-13 13:08:59

hahahahah bäst helt klart :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela