maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ny outfit

Publicerad 2010-11-18 17:31:14 i outfit's!,

dagen har varit väldigt rolig och har gått snabbt. hade ganska chilla lektioner, kanske var därför. har nyss gjort mina läxor och väntar nu på att pappa ska komma hem så att jag kan prova mina maskeradkläder. jag är så spänd, dom kanske inte passar. fanns bara one size. men det ska säkert gå bra, hoppas jag.

var ute och fota innan, skulle fota en outfit bild. och har inte bra ställe här inne att fota på. men jag fick en hyffsad bild där ute faktiskt. gick runt i mina nya kläder idag. med andra ord bestod klädseln av ett vitt linne, en vit stickad tröja, svarta jeansleggings, och mina svarta nya skor. allt är nytt utom linnet. tror jag kör på min andra nya kofta imorgon, älskar dom!

nu ska jag kolla ett avsnitt av kenza och tyra show!
 
jaa mitt hår ser lite konstig ut, ansiktet också. men det är kläderna ni ska kolla på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela