maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nedräkning

Publicerad 2010-11-13 23:10:22 i Allmänt,

nu börjar nedräkningen till min födelsedag som bara består av ett par timmar. mindre än en timme faktiskt. ett steg närmare vuxenlivet. nej det lät ju kanske inte så roligt.. men ett år äldre är bra. 14 låter ju så lite, för mig som går i nian alltså. vi firar min dag genom att släkten kommer hit, som jag redan sagt i ett tidigare inlägg. 

idag har jag hunnit duscha & sen sätta i hårinpackning. målat naglarna + tårna. gjort fotbad och sen lite läxor. känns som om jag har hunnit med mycket. lovisa stack nyss hem, har varit en rolig kväll. resten av kvällen består av tvtittande, går en film på 5an. men minns inte vad den heter.

nu börjar den, vi syns imorgon!

Kommentarer

Postat av: Pappi o Mammi

Publicerad 2010-11-14 09:53:41

Vacker bild!!!

Du e duktig på att ta bilder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela