maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

när jag blir stor...

Publicerad 2010-11-03 17:57:57 i Allmänt,

vill jag bo i usa. eller jag vill inte, jag ska. det är säkert allas dröm. att bo i ett stort hus, ha bra utsikt, en underbar familj och bra jobb. detta ska nog gå att lyckas med även om man inte är känd. haha eller självklar går det. fast det också hade varit grymt roligt,att vara känd alltså. men att jobba med ett jobb man älskar och samtidigt få bra betalt. detta är min dröm. det ska nog antingen ligga i new york, los angeles, florida eller beverly hills.

sara visa mig en sida för några dagar sen där det fanns massa hus. man kunde söka på ett land och stad och så fick man upp lite olika resultat. tyvärr var inte bilderna så stora,men ni ser nog ändå. so far, så är detta min drömhus. haha,fast så sa jag nog åt varje hus jag kolla på. men hur snyggt var inte detta?






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela