maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

m x 3

Publicerad 2010-11-04 18:56:43 i Allmänt,

Malmö Med Mammi, haha det blir ju M x 3. så smart är jag. men jag och mamma stack till malmö vid tio tiden,vi fika hos mormor och morfar,sen åkte vi och valde blommor till en begravning vi ska till på tisdag. sen åkte vi vidare till mobilia. hitta ovanligt nog inget nästan. efteråt åkte vi hem och nu sitter jag och väntar på lovisa som ska spendera natten här.

värmeskyddande spray - h&m
leggings - h&m
kortlek - lagerhouse
godis - någon affär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela