maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hunk varning

Publicerad 2010-11-19 21:30:35 i Allmänt,

mys,idol,godis & datorn är min kväll med några få ord. avslutar efter dessa fem skoldagar med att bara slappa och ladda upp inför imorgon kväll. ni får kanske en bild senare, en censurerad (stavning? haha) bild på my outfit jag ska ha imorgon. det blir nämligen en mycket annorlunda ikväll hihi, mer får ni veta imorgon. eller kanske på söndag när allt är över.

slänger in en gryymt snygg bild

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-19 21:48:14

glöm inte att ändra faktan längst upp i vänsta hörnet ..du är ju faktist 16 nu (:

Postat av: VIKTOR FRISK

Publicerad 2010-11-19 23:22:08

Vill du finna en skön modeblogg för killar? Läs då min blogg.

15 årig kille med ett stort intresse för mode!

www.viktorfrisk.com

- LÄGG TILL PÅ BLOGLOVIN OM DU VILL FÖLJA OCKSÅ!

Postat av: josse

Publicerad 2010-11-20 11:10:37

skojar du med mig? aldrig sett någon snyggare typ fyfan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela