maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hårfärg

Publicerad 2010-11-16 23:09:02 i Allmänt,

jag är väldigt nöjd med att jag färgat håret brunt, det passar nu till hösten och vintern. men jag kolla runt på bilder och upptäckte att jag faktiskt saknar det blonda lite. men tror inte det blir blondt igen förrens till sommaren. kommer ändå att blekas då! :) vad tycker ni, har ni någon favorit?

nu ska jag sova, vi är lediga imorgon. men jag är alldeles sliten, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela