maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Don't look back in anger

Publicerad 2010-11-01 16:22:45 i Allmänt,

såhär är det, sanningen svider ibland. och jag fick en fråga om vad 10 000 BC hanldar om. av någon anledningen tog josse en bild på filmerna också men vi såg inte ens dom. kanske för att det var tänkt att vi skulle se dom, tror jag. men vi såg två andra. en komedi och en skräck. men vi somna under den sista filmen och vakna sedan vid halv 5 i natt, vi fixa oss och sen gick vi och la oss.

jag kom nyss hem, eller kanske för tre kvart sedan. ska strax hoppa in i duschen och sen kommer sara hit. hon är verkligen efterlängtad och så sticker hon till usa om några dagar så det är ett måste att vi ska träffas. jag slänger upp en till bild på mitt hår. dels för att jag sitter vid min stationära (stavning?) dator och jag har nästan inga bilder där. och så fick jag en ännu bättre bild på det nu!

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2010-11-01 17:18:23

snygging :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela