maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

california king bed

Publicerad 2010-11-25 23:36:18 i Allmänt,

sitter utmattad efter en dag full med spring och tänkande. det börja redan på gympan då vi körde rygby, det gjorde min dag faktiskt. det var så mycket roligare än jag trodde, nu körde vi ju en betydligt snällare version är de man ser på filmer haha. men jag trodde ändå inte det skulle bli roligt, ,men det var verkligen det. och det blev ju inte sämre av att man gjorde en touchdown. sista lektionen idag hade vi prov. gick otroligt bra måste jag säga, fast jag känner ändå att hur mycket jag än skriver så är det aldrig tillräckligt. men det kanske det är? alltså för ett mvg. men jag tänker typ alltid så.

efter en ganska lyckad dag så blev det hem och plugga lite, sen tog jag fram kameran och fota lite. onödiga som snygga bilder. sen stack jag ut med amanda och åkte pulka, roligt faktiskt att klä på sig alla vinterkläder och bara kunna rulla runt i snön.

nu ska jag ta och sova, Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela