maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Allt var svävande..

Publicerad 2010-11-02 21:41:54 i Allmänt,

men nu så ser jag klart. lyssnar på musik & tänker mycket på vad dom sjunger. normalt så brukar jag inte göra det. men ibland så sjunger dom om saker som man känner igen sig i.

jag och josse var ute och gick en runda innan, vi sitter nu och kollar dh. jag hinner inte skriva så mycket,det är bara paus just nu. men min dag har varit slapp. har gjort lite läxor, men sen så somna jag så får fortsätta lite imorgon. men förutom det så händer inget speciellt denna veckan. förutom att jag och josse ska ha filmkväll och jag sticker till malmö med mamma på torsdag.

summer passion thé

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela