maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

a rihanna look

Publicerad 2010-11-09 22:21:16 i Allmänt,

desperate housewives följt av cougar town på tvn. hur härligt som helst. dom snacka nyss om att det kanske är sista säsongen dom visar nu av dh. men no way in hell säger jag bara. hur hemskt hade inte det varit. det enda programet jag verkligen följer. men det var inte detta jag skulle snacka om. min idrottsgrej är klar. imorgon blir det bara att öva. jag kan det nu, men på ett sätt att jag snart kan glömma bort det.

kollar runt på lite kläder, mysigt med massa höstkläder. stora halsdukar och cardigans. fast det kanske mer börjar bli vinter nu, jag går iallafall runt i min vinterjacka som alla andra också gör tycker jag. men av någon anledning kände jag mer för att visa lite party-looks nu. blir av rihanna idag. sen får se vem som står på tur..

förresten, jag fyller år på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela