maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

What's a man to do

Publicerad 2010-05-18 18:08:44 i Allmänt,

hej sötnosar! var hemma idag också, jag är så sjukt förkyld så det inte är sant och så har jag ont i halsen,kul...och jag har ingen ork att blogga när jag är sjuk,alltså jag menar jag känner liksom inte för att "såhär ser jag ut idag" och gå runt och fota en massa. vill bara ta det lugnt och ligga och kolla tv och sova. bara så att ni inte tänker att eftersom jag är sjuk så kan jag uppdatera mer, för det orkar jag inte faktiskt.

men nu håller jag på med lite läxor, eller prov rättare sagt. har ett prov på torsdag och ett på fredag. om det blir någon skola imorgon eller inte vet jag inte än. men ni får ha det så bra! puss

dagens låt Usher - What's a man to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela