maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

söt som socker

Publicerad 2010-05-27 21:25:58 i Allmänt,

hej alla underbara! min uppdatering har inte varit den bästa, efter skolan somna jag och vakna igen vid halv 5. då skulle vi äta och sen stack jag och josse till nionde. efter det stack vi till jeppahallen för amanda träna, så vi kolla på där lite. fick även träffa en tjej från 1:an på jeppa,jag praoa ju där för någon vecka sen ifall ni kommer ihåg det. iallafall..när jag kom hem gick jag en runda med trixie och ska snart ut med henne igen, hon är så gullig :)

ha det fint och så hörs vi kanske sen!
två bilder från igårkväll kommer här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela